tirsdag 17. april 2012

Trilletur..

.. står på programmet i dag. Vi er en gjeng med mammaer og babyer som møtes hver tirsdag for trilling og kaffe. Det er veldig koselig og godt for humøret;) Også får vi litt trim da.. Tror vi hvertfall..


Her hjemme driver Lillesøster og utforsker gulvet litt, mens mamma lager niste og koker kaffe



Spesielt gøy er det å ta noen omveier, slik som gjennom denne barnestolen (som forøvrig er fra 70 tallet og veldig godt brukt )




Da får vi ta på solbrillene og finne resten av trillegruppa. Blir nok en nydelig tur i i sola i dag..


God solfylt tirsdag til dere alle!



Og tusen takk til alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen her på bloggen! Det setter jeg stor pris på! Velkommen igjen..

3 kommentarer:

  1. Skjønn liten tulle!! Herlig 70-talls barnestol. Husker jeg også hadde slik. Mener den kunne slås ned slik at man satt ved et bord lavt nede.
    Imponerende vannhullkaken under!

    God tur!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. ser jo at det er altfor lenge siden jeg har fått truffet småtrollene, heremann så stor hun er blitt da ;) Får satse på at vi får til ett treff i begynnelsen av Mai da !!

    SvarSlett
  3. Hei! Tusen takk for kjempekoselig kommentar:-) Fine bilder du viser. Jeg følger deg videre også:) Ha en strålende dag! Hilsen fra Elin

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..