mandag 16. april 2012

Sol..

.. er noe vi liker på en mandagsmorgen! En nydelig dag dette..

 Er bare innom for å ønske alle en finfin uke. Her sover Lillesøster i vogna si og det gjør ho nok i noen timer til.. Derfor går denne formiddagen til husarbeid, mens ettermiddagen skal tilbringes hos frisøren!! Deilig.. Er en stund siden sist kan man si, så det er etterlengta! 

Slenger med et bilde av bursdagskaka til Storebror, som han bestilte til sin 4 års dag 2.april.. Siden han er over gjennomsnittet opptatt av dyr og spesielt afrikanske dyr, måtte det jo bare bli en..

VANNHULLKAKE...

Er  ikke det helt vanlig å ha en vannhullkake i bursdagen, sier du...?

Jaja, den slo hvertfall an blant fireåringene, men om den var så veldig god på smak, er en annen ting...

God mandag og god uke til alle


7 kommentarer:

  1. Heisann!
    Så koselig det var her inne da!:-)
    Gøy å snuble innom nye inspirerende blogger!
    Legger meg til som følger jeg, så finner jeg veien tilbake!:-)
    For en fantastisk kake du har laget!!:-)

    God mandag til deg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du og tusen takk for veldig koselig hilsen! Det varmer et ferskt bloggehjerte;) Jeg følte at tiden var inne for å starte egen blogg og jeg angrer ikke.. Dette er jo kjempegøy!! Legger meg til din blogg også, så "ses" vi nok igjen..

      Ha en fin kveld!

      Slett
  2. plystre...plystre... min bursdag er 24.Mai... ;)

    SvarSlett
  3. WOW!! For en fantastisk kake! Blitt konditor i d siste?;) Tror æ må få noen tips av dæ på neste trilletur;D Å gratulerer me egen blogg forresten!!! Trine;)

    SvarSlett
  4. Hei på deg - og velkommen til blogglandia!!
    Her det det godt å være - håper du trives masse!!
    Så flott kake da - nesten for flott til å spises!!
    Kan tenke meg at den slo godt an!!
    Følger med deg videre på din vei!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  5. Hei, så kjekt at du fant meg, så fant jeg deg også :)
    Gratulerer med ny blogg forresten!
    Velkommen til bloggverden og lykke til :)
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Litt av en kreativ og fin kake forresten...
    Stas å fylle år kan jeg tenke meg ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. For en fantastisk kake, så flink du er ;) manglet bare en safaribuss med en desperat jente inni ;) hi hi

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..