torsdag 8. mai 2014

Hjemmelaget..



.. eller DIY som det heter på "bloggespråket"!
Storebror har flyttet ned 
i den " nye" første etasjen !
Rommet er helt nytt,
det var kun en liten bod der før..
Det har blitt altså 
såå bra!




Rommet er nokså lite.
Derfor gjelder det å innrede smart,
slik at det rommer mest mulig!
Senga er bygd i høyden,
alt tøy oppbevares i
skuffene under senga.




Skuffene er en ganske
vanlig Malm kommode 
fra Ikea!
 Praktisk og stilig,
om jeg skal si det sjøl..
(ikke det at JEG har snekret altså..)




Bak kommoden finnes et 
hemmelig rom..
Akkurat passe stort til to-tre små luringer
og akkurat for lite for de voksne..
Den perfekte lekekrok og gjemmested
 i følge 
rommets eier!

Det finnes også en skrivepult/oppbevaringsbenk
på rommet, 
men det er for rotete 
til fotografering..
Hyller kommer når jeg vet hvilke
jeg skal kjøpe..


Kjellerstua er også ferdig 
og tatt i bruk!
Det har også blitt veldig fint!
Og så herlig med ekstra plass..

Bilder kommer etterhvert..


Snart helg.. Har du noen planer?


1 kommentar:

  1. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..