tirsdag 24. juli 2012

Nye bruktfunn..



Det blir ikke like mange
bruktbutikkrunder 
på meg nå på sommeren, 
som resten av året..
Naturlig nok.

Men i dag fikk jeg til en aldri 
så liten runde..
En fin liten samling skatter fant jeg også..






Har virkelig fått opp 
øynene for disse brune flaskene.
Er det ikke gamle melkeflasker tro..?
Liker både formen og fargen.




De grønne krydderkrukkene
kunne jeg bare ikke la stå igjen.
Fin farge på disse også..




Hvitt pressglass har jeg samlet
en god stund!
Samlingen vokser stadig..


Får du til noen bruktrunder på sommeren?!


Da spørs det om jeg klarer å finne
plass til de nye 
skattene mine..

God tirsdag og takk for at du titter innom!!


4 kommentarer:

  1. Fine funn!
    Nydelige farger på de:)

    SvarSlett
  2. Falt helt for det hvite glasset jeg- nydelig:)
    Fortsatt fin kveld til deg!
    Klem Monica:)

    SvarSlett
  3. Å så fine - ble nesten rørt. Sånne grønne hadde vi mange av når jeg var liten =)

    SvarSlett
  4. så fine - du finner så mye!!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..