torsdag 26. juli 2012

Gult ER kult faktisk..



Jada, jeg har også
kasta meg på den "gult er kult"
trenden..
(jeg er veldig lett påvirkelig når det gjelder trender..)

Men det er jo faktisk sant-
i noen tilfeller ER gult kult!




Som denne signalgule stolen!!

Var den ikke kul kanskje..?




Det er en gammel stol 
(uvisst hvor gammel),
som er malt i en skikkelig knall
farge!




Kjøpt på Antikk låven i Søgne.
Ikke vært der sier du...? 
Da må du ta turen-
det bugner av skatter der!




Litt usikker på hvilken plass stolen skal få.
Rundt bordet?
Eller for seg selv i gangen kanskje..

Du får se når jeg har bestemt meg..
(mannen hadde absolutt ingen mening om det..)

Jeg kjøpte en kul ting til på låven i dag.
Den skal du få se en annen dag..

Nå skal kveldssola nytes
og bringebær plukkes!

Håper du har en flott torsdag!

6 kommentarer:

  1. Jepp! Gult ER kult! Knallfarge og bryte opp med.
    Denne stolen var uberkul!!:)
    - Og jeg som kjørte forbi Søgne ett antall ganger da vi var nedover for et par uker siden, synd jeg ikke viste om denne skattekisten da. En annen gang kanskje:)

    SvarSlett
  2. Så fantastisk kul !
    Blir glad av å se på den - energibombe =)
    Denne kan du plassere hvor som helst..
    Her har det også blitt plukket bær i dag, de var ikke store og ikke så fine..men godt er det!
    God natt til deg!

    SvarSlett
  3. Den var kul! Gult kan være veldig stilig:)
    Klem

    SvarSlett
  4. STILIG stol - grattis!!!

    Elsker også gule detaljer for tiden :) DU aner ikke hvor lei jeg er meg for at jeg ikke kom meg innom den brukt-låven der når jeg var i Søgne. Men NESTE GANG... ;)

    klem

    SvarSlett
  5. Wow! Så stilig!!

    Ønsker deg en fin dag

    Klem

    SvarSlett
  6. Absolutt kul;) og den låven må jeg besøke i ferien. Håper vi ses. Fin blogg, Turid! Agathe

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..