fredag 6. juli 2012

Miniferie og bloggepause



Da er det tid for årets hyttetur.
Hytta ligger ved Rognstranda i Bamble
og har vært i mamma sin familie i mange år.

Jeg har mange gode sommerminner derfra.
Og det skal vi få fra denne sommeren også.

En bloggpause hører med på hyttetur, 
syns jeg.

Derfor ønsker jeg nå alle en riktig 

God helg !

Blogges nok mandag.. 

Takk for koselig hilsener dere legger igjen! 
Det gjør meg sååå glad!




En ny bok er kjøpt på salg og pakket klar
for turen
En riktig god bok dette,
har jeg hørt.
Gleder meg til å begynne på den.

Dette er oppfølgeren til 
" Bli hvis du kan. Reis hvis du må"
- hennes første roman som har vunnet
blant annet denne prisen

Forfatteren kommer fra min hjemkommune
og det gjør jo boka bare enda
mere spennende;)

Løp og kjøp!


2 kommentarer:

  1. Så herlig med late dager på hytta:) Deilig med bloggfrie dager og bare VÆRE,nyte og kose seg med sine kjære.
    Følger deg på Instagram jeg vet du- så moro:)
    Sommerklem sendes til deg!

    SvarSlett
  2. Da regner jeg med at du har kommet hjem nå, så da håper jeg at du har hatt en super hyttetur!:)
    Tuuusen takk for tilbakemeldingen på pute jeg har sydd, kjempekoselig. Er i gang med nr 2...weee:))

    God klem!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..