mandag 9. juli 2012

Mandag og tallerkenhylle



Så var det mandag igjen.
Men denne mandagen er det ferie, 
og da blir den mandagsfølelsen litt 
annerledes..
En god mandagsfølelse rett og slett.

Vi er tilbake fra miniferien.
Til tross for bare dårlig vær, 
har vi hatt
 en koselig helg på hytta.
Takk for lånet, Onkel.




Bilder fra turen ligger fortsatt på kameraet,
derfor en liten visning av tallerkenhylla i gangen.
også den fylt opp med fine ting.




Den hvite hylla her henger i 
gangen,
 på toppen av trappa. 
Kommoden er arvegods fra mine
besteforeldre.
Nydelig er den.





  
Litt bilder, en tapetprøve
og selvfølgelig noen gamle fat.
En liten utstilling av det jeg syns er 
fine ting.




En mammasjiraff og en babysjiraff
har fått plass på øverste hylle.
Disse er bygget i papp,
og av merket Muji.



Dette fatet er fra Egersund flint,
og har nydelige sommerlige 
detaljer.
Nok en skatt fra en av 
mine bruktrunder!





Nå er det utpakking som står på tapetet.
Både fra helgeturen
og fra dagens tur til 
Ikea..
Juhu!!


Ønsker deg en riktig fin ferieuke
og takk for at du titter innom!

2 kommentarer:

  1. Så fin hylle!
    Elsker tallerkenhyller:)
    Kule sjiraffer:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine og nostalgiske ting i din fine tallerkenhylle. Jeg har en selv på kjøkkenet, og er så glad i den!! Elsker og style den og bytter stadig ut innholdet. Er så fine med en mix både nytt og gammelt synes jeg:)
    Vi har også vært på IKEA i dag, fornøyd med dagens fangst:)
    Morsomt å følge deg her og på Instagram:) Skjønner dere har kost dere på hytta.
    Ha en fin kveld videre.
    Klem Monica:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..