tirsdag 8. mai 2012

Finnes ikke noe bedre...



.. enn et deilig og mykt vatteppe over beina
 når man ligger på sofan...
I motsetning til veldig mange andre her i blogglandia, 
har jeg kun ett slikt teppe..
Jeg fant det hjemme hos mamma og pappa
 da vi rydda i kjelleren,
 og jeg var så heldig å få det med meg hjem!






Nydelig farge og nydelige mønstre. 

I love it!



Og det er ikke bare jeg som elsker dette teppet...




Storebror koser seg og leker
 med dette teppet både seint og tidlig. 
Noen ganger blir det brukt til å bygge hytte med..
 Andre ganger, som i dag, 
er det bare deilig å ha over seg på sofan.. 
Litt feber og hjemme fra barnehagen.. 
... da er det jammen godt vi har et vatteppe fra 70 tallet...;)

Siden storebror er hjemme i dag, 
blir det ingen trilletur med Trillingsen 
på meg og Lillesøster...
 Men sånn er det av og til.. 

God tur til de som skal...
Og god tirsdag til alle dere andre...








2 kommentarer:

  1. Kjempefint! Jeg har ingen slike tepper.. Spent på hvordan gulvet i innlegget under ble? Ha en finfin tirsdag:-)

    SvarSlett
  2. lurer fremdeles på hvor det brune teppet er......., hadde ett i hver farge........,minnes jeg.
    klem mamma

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..