tirsdag 8. mai 2012

En sniktitt...


.. på det ferdige resultatet av gulvmalingen. 
Endelig begynner det virkelig
 å nærme seg tilbakeflytting!
Kun èn natt igjen på gjesterommet nå...!


 Gulvet er malt to strøk med denne malingen; 




Utrolig lett å male med og tørker på 8 timer. 
Det passer meg perfekt..
Fargen heter Dypgrå
 og er skikkelig fin, syns jeg.


I stedet for tradisjonelle garderobeskap,  
valgte vi (jeg) gode gamle Billy.
Her får vi utnytta all plass og ingenting blir 
liggende igjen bakerst i skapet.. 

Håper det funker på ordentlig..




Planen er å ha det litt 
ryddigere i hyllene enn dette da... 


Kommer tilbake med flere bilder 
når alt er på plass.. 
Gleder meg!


Riktig god tirsdag til dere alle,
 og takk for at dere titter innom!!


2 kommentarer:

  1. Så fint det blir! :) var det vanlig tregulv eller parkett fra før,om jeg får spørre?:) jeg følger deg videre. Blir gøy å se hvordan rommet blir til slutt:):) klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, så gøy at du vil følge meg! Det setter jeg pris på..
      Gulvet på dette rommet er vanlig furugulv og blei veldig fint når det blei ferdig malt. Litt vanskelig å ta bilder der inne, for rommet er ikke veldig stort.. Er likevel noen bilder derfra i det siste innlegget. Skal prøve å få tatt et oversiktsbilde også...
      Turid

      Slett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..