fredag 20. april 2012

En liten skatt...

Vi hadde som sagt en liten bruktrunde i går, Mamma og meg.. Det blei ikke rare fangsten denne gangen, men en skatt fant jeg likevel...

For en tjuer fikk jeg denne...






Er den ikke søt?


Dette var ikke den første i samlingen min.. Har vært på utkikk etter disse skålene en stund, og har nå en fin liten samling.. (som dere sikkert skjønner etterhvert, så liker jeg godt å samle på ting... hihi)
Jeg vet ikke hva disse skålene heter eller hvor de kommer fra, men jeg vet at de er veldig søte...;) Og jeg vet også at det ikke bare er meg som syns det.. Har jo sett mange bloggere som liker disse! 

Kanskje det er noen som vet hvor de kommer fra...?

I denne oppbevares gamle trådsneller.. som også stadig kikkes etter på mine bruktrunder...;)



Nydelig blondekant


Slenger med et bilde av den nydelige desserten vi hadde i går.. Det gikk ikke lang tid før denne var spist opp  gitt.. Må være den beste desserten som finnes, men vet ikke om den har noe navn egentlig.. Jeg kaller den bare for "Dessert ala Kath" - etter min venninne Kathrine som gav meg oppskriften.. Takk for det!




Fortsatt god helg til alle!!


2 kommentarer:

  1. mmmm... den desserten så god ut! kan du ikke legge ut oppskriften?!

    SvarSlett
  2. Beste og letteste desserten som finnes det ;-)

    Kath

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..