torsdag 19. april 2012

En gammel lampeskjerm...

.. kan brukes til så mangt.. Lampa vi har i taket på soverommet henger nå i en tynn tråd, uten skjerm. Den har nok hengt der siden huset var nytt ( nesten i hvertfall) og var på tide å bytte ut. Hele rommet skal også pusses opp, men det står foreløpig på "to do" lista vår.. Men hvorfor ikke begynne i det små og starte med lampa..



Siden jeg er glad i å bruke ting om igjen, og ikke bare hiver alt som man tror er søppel.. så tenkte jeg at denne skjermen kunne brukes til noe.. Og det kunne den virkelig! Det blei en teppekurv rett og slett... Var ikke det en god ide?  Denne står under et lite bord i stua, lett tilgjengelig hvis (når) man fryser litt der man ligger på sofan og halvsover...


De prikkete teppene er helt nydelig syns jeg, og kjøpt på Coop Ekstra faktisk

Dessuten har jeg lest at prikker er skikkelig hot, så da blei jo dette ekstra fint....;)


Her har vi fått besøk av Besta og skal kose oss veldig i helga. Vi har allerede fått til en  liten bruktbutikkrunde, og håper vi rekker mange flere! Mer om den lille fangsten i morgen..

Takk til dere som legger igjen kommentarer til meg, og takk til alle som kikker innom! Det varmer...

Ønsker dere alle en god torsdagskveld!

3 kommentarer:

  1. Skulle hatt bare LITT av den kreativiteten din, Turid!!! Kjempefin blogg, så flink du er til å skrive :)
    Vi må sees snart!

    Kath

    SvarSlett
  2. Jeg har visst litt å lære. Jeg kaster det meste!!

    Janne

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..