onsdag 26. februar 2014

Godt levert leverer!



Nå har vi hatt middag fra
"Godt levert" 
i 14 dager.
Dvs vi har bestilt kun annenhver 
uke.
Veldig greit å ikke ha det hver eneste uke,
syns jeg.
Når skal vi da ha taco 
eller pannekaker liksom..!?




Varene blir levert mandag kveld,
og det følger da med 
oppskrifter og alle de 
råvarene man trenger til disse middagene. 
Noen basisvarer,
som sukker, salt, soyasaus osv,
må man ha i skapet fra før.

Varene kommer fra ulike 
 leverandører,
noen lokale og noen 
litt mer fjerne.
Fiskesuppebasisen kom fra Arendal,
 mens blomkålen var merka med Spanien..




Alt vi har fått til nå har
vært av topp kvalitet!
Oppskriftene er enkle og kjappe
å lage.
Vi har valgt ekspressmenyen!
Det finnes 4 ulike menyer å velge i.




Så langt har jeg bare positive
ting å si om denne ordningen!
Det som er det aller beste
-syns jeg-
er å vite at alt jeg trenger 
til dagens middag, 
finnes allerede i kjølen!!
Det er verdt hver krone.. 

Nå gleder jeg meg til mandag
og ny levering!


Kanskje du også fikk lyst til å prøve? 
Gå inn på Godtlevert.no.
(intet sponset innlegg, bare god gammeldags "kjyd")

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..