torsdag 27. juni 2013

Babygym..



.. trenger ikke være så dyre og fancy.
Denne fra Ikea er super!




Enkel, men samtidig stimulerende.
Fine farger.
Meget lett å montere.
Ingen intens musikkbråk.
Laget av tre og det liker vi..
Koster rett over 200 kr!





Skulle nesten tro jeg var sponsa av
IKEA..
Men det er jeg altså ikke..
Skulle gjerne vært, men..



Uroen i bakgrunnen er,
om mulig,
enda bedre.
Den spiller nydelig plingplongmusikk
og spiller i 30 min i slengen
(slipper  å skru den opp hvert minutt)
Selve dingsen kan tas av
og festes med en klype hvor som helst.
Den kan da brukes på vogn, bilstol eller
hvor du måtte ville.
Den kan også svive rundt uten
å spille musikk!
Den koster ca 350 kr og verdt hver eneste krone!


Bittelillesøster elsker å ligge
i grinda å slappe av
eller "gymme".
Men for øyeblikket ligger ho ute i vogna si og sover.
Det liker ho enda bedre..

Ha en finfin dag!

1 kommentar:

  1. Kjempefin babygym :) d enkle er ofte d beste ;)
    Kjempekoselig blogg du har :)
    Tusen takk for koselige kommentarer hos meg :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..