onsdag 6. februar 2013

Jenterommet...



... er faktisk ferdig!
Hvertfall sånn oppussingsmessig.
Vasking og innredning gjenstår,
men det er jo nå morroa begynner.
Og det er nå mor endelig kan trå til.
Den flinke Mannen min har
jobba seint og tidlig 
og gjort det så fint.
Hverken snekring eller maling 
er noe for meg om dagen, 
så arbeidsfordelingen har 
passa perfekt..

Noen bilder følger..


Nye vegger og nytt gulv



Gulvet malt grått, samme som soverommet vårt



Nytt vindu. Det gamle var meget trekkfullt og iskaldt



Litt rot må til..
.. og en ny lue til minsten..



I gangen skimtes europakartet fra gamledager



Også sjefen sjøl da..
Har vært med å inspirert pappas arbeid daglig..



Bambi har ligget klar en stund.
Endelig..
Lampa er fra Ferm Living og passer perfekt
på et jenterom, syns nå jeg..

Da er vi flere som gleder oss til
å flytte inn på det nye rommet..
Skal bare på en liten ferietur til
Besta og Bestefar først..
So long!


2 kommentarer:

  1. Så flott det blir! Dere er flinke! Så gøy å les her, nå er det visst ei stund siden jeg har vært inne og lest :)

    Gjestene er velkommene til å sove hos oss ;)

    God tur til Besta og Bestefar - hils så masse fra Mari og ;)

    SvarSlett
  2. Så deilig, nå har du en gøy jobb foran deg :)
    God helg!

    Klem Kristin

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..