søndag 2. desember 2012

Skulle tro det var plenty å blogge om...



.. nå som det er advent og 
bloggerenes absolutte store 
høytid!
Men her hos denne bloggeren
strekker tiden rett og slett ikke til.
Det er så mange ting man
gjerne skulle ha gjort,
 spesielt nå før jul..
Men jeg ser min begrensning og
er glad jeg klarer å få til
noe av det som står på lista..

Det vi skal klare er
- pepperkakehus
- litt baking
-kjøpe julegaver
-se "Hakkebakkeskogen" på teater
-pynte juletre
-lage islykter
-et minimun av husvasking
-pynte til jul
-håpe på hvit jul så vi kan ut å ake!
-se "Reisen til Julestjernen" på kino
- kose oss å spise masse godt!

Også har vi kjøpt masse julegaver til 
barn som ikke får så mange julegaver
som andre. 
Disse skal vi gå å levere på 
byens krisesenter.
Håper de blir glade for det!

Bittelitt julestemning har vi allerede 
fått.
Bare se her..

















Da håper jeg du har en fin
førstesøndagiadvent!

Vi skal ut å spise julemiddag 
på cafe..
Det rekker vi nemlig;)

2 kommentarer:

  1. Dette hørtes ut som en fin adventstid! Masse gøy! og jeg likte det med "et minimum av husvasking". Det letta på samvittigheten min. For vi rekker ikke noe mer i år vi heller.....
    Og så koselig med gaveoverrekkelse til noen som ikke har det så godt! Vi rydda litt i lekehaugen på søndag, og fant også en del vi kunne gi videre.. kanskje vi å skal kjøpe julegaver og spe på! (må bare finne ut hvor jeg kan levere det her i Skien...)
    Nyt adventstiden! Den ser ut til å bli fiin!
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for koselige kommentarer Silje! Gøy at du følger med..! Idag har jeg gjort et minimum husvask, er det nødvendig med mer egentlig...!?
    Håper dere også får en fin adventstid! Dere er hvertfall godt i gang med julebaksten..! Regner med det finnes barn i Skien også som ikke har det så greit, du får Google det! Absolutt en stor glede å kunne bidra litt syns jeg!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..