onsdag 17. oktober 2012

10 uker igjen...



Ja, det er faktisk ikke mer..
10 uker igjen til JUL!
Det er søren meg ikke lenge!

Men jeg gleder meg. 
Gleder meg til jul 
og juleforberedelser.
Advent og mørke kvelder.
Mye lys og mye 
innekos.




Har ikke begynt å 
forberede så mye enda,
men måtte kjøpe dette bladet likevel.




Fine bilder og gode tips
til både advent og jul.
Og det viktigste av alt,
her skal barna være med
å lage og planlegge.
Det er jo tross alt
Barnas Jul!




Pepperkakehusbaking
er hvertfall en ting vi skal gjøre.
Begynner å bli en tradisjon 
her i huset.
Til og med Mannen har engasjert 
seg i utformingen
og byggingen av huset.
Hva skal vi bygge i år tro..?!




Adventskalender hører jo
også med. 
Likte godt denne varianten.
Tenn ett lys for hver dag..
Kanskje litt kjedelig for barna..
Vi får se hva vi kommer på!

Har du noen tradisjoner dere bare må ha med?!


1 kommentar:

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..