fredag 22. juni 2012

Barnebok-anbefaling på en tolix





Dette er mitt 2. barnebok tips 
på kort tid.
Slapp av,
dette skal ikke bli noe
bokblogg..

Noen ting må bare anbefales.
Denne boka var Storebror så
heldig å få av
det koselige besøket vi hadde
denne uka.




"Tambar" trollet har vi lest om før,
men denne historien hadde vi ikke 
hørt om.
Og det var egentlig litt rart,
siden boka handler om mitt
 hjemsted!




Dette er nemlig historien hvor
Tambar drar til Seljord for å
finne Selma,
vår alles kjære
Sjøorm,
som lever i det dype og mystiske
Seljordsvatnet...






Det er  Bringsværd og Aisato
som har skrevet boka,
og den er altså
basert på en
"sann" historie..



Min anbefaling er som sist;

Løp og kjøp!!








Og hvis du ikke har ferieplanene
klare,
kan jeg også anbefale å legge ferien til
nettopp Seljord..
Kanskje blir du den første som ser Selma på
ordentlig...?!

For vi har vel alle våre tvil
om denne ormen i det hele tatt finnes....


Nå glemte jeg nesten
Tolixen
som boka ligger på.
Den er bare nydelig blå
og en av favorittene.
Kjøpt på Annas Rom i Søgne..


4 kommentarer:

  1. Stilig at det er skrevet bok om Seljord!!! Den må Linnea få når hun blir litt større:)

    Janne

    SvarSlett
  2. Har mine tvil om den ormen altså ;) hi hi
    Takk for koselig kommentar :) hyllen er selvlagd av meg, av gammel bøyd utvendig kledning, man tager hva man haver vet du ;)
    Ha en fin helg! klem

    SvarSlett
  3. Hei,
    Fant deg via Frk Elton.- Og da oppdaget jeg enda en fin blogg:)
    Legger meg til som følger hos deg jeg!
    God helg til deg.
    Klem Monica.

    SvarSlett
  4. Fantastisk! Den hadde ikkje eg heller hørt om. Det blir absolutt løp og kjøp :D

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..