fredag 18. mai 2012

Dagen derpå



Så mye kake
tror jeg aldri jeg har spist 
på en og samme dag..
17.mai 2012 kommer
til å bli husket som
den store kakedagen..
Hvertfall for min del..

Storebror var ikke
så dårlig han heller...
5 is og en pølse er 
ikke så verst vel...?

Hvem skulle tro at det 
var kake igjen når 
kvelden kom...


Ingen fare..
Jeg klarte å få spist
 det siste stykket også
før jeg la meg..
Huttetu altså..
Men pavlova er bare
sååå godt!
Skulle vært ute å jogga i hele 
dag jeg..


En fin liten gjeng er vi 
uansett...
Meg, Lillesøster og
 Storebror




Stjernelue er kanskje ikke
helt 17.mai aktig..
Men den er hvertfall
Rød, Hvit og Blå..



Riktig god fredagskveld til dere alle!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..