søndag 29. april 2012

Oppussinga...



... er i full gang. Og det føles godt!!
Når mor først fikk ånden over seg, 
blei det fart på sakene..
Ryddig, riving, vasking, sparkling, pussing og malinghandling-
alt dette lørdag formiddag.

Ettermiddagen gikk med til koselig besøk og rekespising. 
Og litt kaffe selvfølgelig..

Og som om ikke det var nok-
mor rakk jommen meg å male noen vegger og tak også..

Det jeg ikke rakk var å ta bilder underveis.. 
Er tydeligvis litt for urutinert til det...
Men et bilde av haugen utenfor vinduet fikk jeg tatt..



Jeg har alltid likt den duse grønnfargen på skapene, 
men selve skapene har jeg aldri likt. 
Det er typiske 70 talls skap, 
som gikk fra vegg til vegg og tak til gulv.
 Altfor dype og vanskelig å utnytte, syns jeg. 
Denne gangen går vi for en meget enkel løsning fra Ikea- 
så gjenstår det å se om det blir så bra i praksis, 
som mor seg for seg..

For de som lurer på hva det knallrøde på bildet er,
 så er det altså innsiden av skapene. 
Hvorfor de engang i tiden blei malt med denne fargen, vites ikke...


Solen skinner på Sørlandet, 
og det ser ut til å bli en nydelig dag. 
Hvor går søndagsturen denne gangen tro...?

Skal du på søndagstur? 
God tur i såfall...


1 kommentar:

  1. I all verden..!? Skal sei skal sei! Er det kjellarstogo? Så moro! :D Stå på flinke syster Turid:)

    klem, syster Berit:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..