torsdag 26. april 2012

Nok en regnværsdag...


.. Men vi lar oss ikke stoppe av den grunn..
I fullt regntøy og godt humør (!) småløp vi til barnehagen i dag, 
Storebror, Lillesøster og meg! 
Storebror freste avgårde på lekemopeden i full fart, 
mens vi to andre prøvde å holde følge med vogna.. 
Egentlig var det bare deilig ute i regnet, 
det er jo noen som sier at det bare finnes dårlige klær... 
Og det er helt sant.. 
Men jeg innrømmer lett at hvis ikke jeg hadde
 lovet at vi skulle "kjøre moped" til barnehagen i dag, 
så hadde det nok blitt bilen.. 
Det blir som regel det..
 Hvertfall i slikt vær.. 
Selv om det er i underkant av 10 min å gå..


Jaja.. Nå skal vi snart ut å handle pittelitte granne. 
Lillesøster må bare bli ferdig med 3 timers søvnen sin...


Her er et bilde av en hylle i Home & Cottage skapet i stua..

Disse hvite blomstervasene i "amerikansk porselen" er jeg stadig på utkikk etter


Jeg er veldig glad i duse farger i interiøret 
og spesielt godt liker jeg lysegrønt/turkis/hvitt.. 
Hvertfall for øyeblikket... 
Skal innrømme at jeg har litt vanskelig for å bestemme 
meg for hva jeg liker best, og hele huset vårt bærer egentlig preg av det.. 
Vi har litt av hvert kan man si. 

Mer fra resten av huset etterhvert..

Ønsker alle en finfin torsdag og nestenhelg!! Takk igjen til alle som kikker innom bloggen! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..