torsdag 10. oktober 2013

En ny bukse eller to..





.. eller 3 faktisk!
3 nye bukser til mor!
Det er ikke hverdagskost akkurat!




Det er alltid barna som får noe fint.
Jeg kjøper sjeldent noe til meg selv..
Og siden jeg "alltid er gravid", 
passer jo ikke noe likevel..

Men nå er det slutt på det
og jeg passer inn i alt..

Er jo bare å kjøpe buksene en str større...;)




Nå må jeg bare ut å kjøpe noe 
som passer inntil...


Nesten helg nå..
Vi får besteforeldrebesøk og
skal en tur i Dyreparken!

God helg til deg !!


3 kommentarer:

  1. Supre bukser ser det ut som!! Hvor er de fra? Her i huset er det heller ikke mora som får kjøpt seg mest... Er vel typisk det.. Så tremger tips og tremger bukser!!
    Dyreparken nå hørtes så fint ut!! Nydelig vær, passe med folk?! Hørtes ut som en flott helg!

    SvarSlett
  2. Hei Silje!
    Buksene er fra HM alle tre. Jeg elsker HM ! Kosta ikke mye heller... Løp og kjøp! Og nå har de åpna HM home her, tipper det er mye fint der og... !!

    Dyreparken i dag var knall! Lite folk, mye dyr og blå himmel! Supert det !

    God helg og takk for at du leser!

    SvarSlett
  3. Takker for tips!! Ved første ledige øyeblikk skal jeg reise på Herkules og sjekke! ;o) (aner ikke når det blir da..) Hørte av lillesøstera mi at HM Home har kommet til sørlandet!! Dere har mye fint der nede assa! Også misunnelig på Dyreparken!
    Satser på at turningen i går også var vellykket!
    Veldig koselig blogg, så denne følger jeg! ;o)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..