lørdag 6. juli 2013

Lyst på en sånn en?!





Denne kan bli din!
Alt du trenger å gjøre
er å ta lodd på min 
lille
 første 
giveaway!

Kaninen er en lampe
som er drevet av 3 små batterier.
Den er perfekt til nattamming 
eller til et barnerom
hvor det er kjekt med bare litt lys..
Eller hvor som helst egentlig..

som er godt brukt her i huset.

"Kaninlampe"
er det ordet som er mest brukt
som søkeord her på bloggen..


Du får ett lodd for å legge igjen en kommentar på dette innlegget.

Dersom du legger deg til som følger her 
eller på Instagram (turidmj),
får du ett lodd til. 
Det teller selvfølgelig hvis du følger meg allerede!

Altså to lodd til sammen!
Husk å si hvor mange lodd du tar!

Du kan også være med 
selv om du ikke har blogg selv.
Legg bare igjen mailadr din,
så kan jeg nå deg
dersom du vinner.

Vi trekker vinneren 
1. aug!

Håper du vil være med!


12 kommentarer:

  1. Blitt sponsa?? Ett lodd! Eller teller d at æ følger dæ på instagram fra før ;-) kath

    SvarSlett
    Svar
    1. Dårlig med sponsing Kath.. Klart du får lodd for at du følger meg! Noterer to lodd på deg.. (har forandra det i teksten nå)

      Slett
  2. To lodd, hååper på vinnerlykke!! :)

    SvarSlett
  3. åååja... veldig lyst på !! så morro at du har giveaway, da er du skikkelig blogger da ;) Jeg tar 2 lodd jeg !! Mimmi

    SvarSlett
  4. Så skjønn kanin! Da tar eg 2 lodd :). God sommer om vi ikkje sees. June Helen.

    SvarSlett
  5. To lodd. Fortsatt god sommer

    SvarSlett
  6. Selvfølgelig har jeg lyst på en sånn fin lampe!! To lodd! Klem Guro

    SvarSlett
  7. Nydelig! To lodd til meg:) Har lagt deg til på Instagram:)
    Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  8. Heia! Jeg er med vettu! Supersøt kanin!
    To lodd til meg da!
    Nyt sola i dag også!!
    Klem

    SvarSlett
  9. Jeeey, jeg deltar gjerne på din første give away. ( Jeg også har min første Give away så du er velkommen til å delta på den :)

    Jeg tar to lodd jeg da :)

    Ønsker deg en fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  10. Nydelig :)
    2 lodd på meg.
    Takk for en fin blogg:)

    SvarSlett
  11. supersøt;)2 lodd på meg.

    Fortsatt god sommer!

    -malla-

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..