søndag 23. juni 2013

Det blei ikke noe...



... St. Hans feiring på oss.
Ingen bål og ingen båttur.
I stedet har vi vært hjemme
og kost oss.
Spist både vafler og pizza.
Rydda og luka i hagen.
Øvd på å sykle alene. 
Lekt på lekeplassen.
Og nå når alle 
(nesten) 
barna sover,
er det tid for litt rengjøring.
Hvertfall for mor..
(far ser på discovery og jeg skimter en tuborg på bordet ved siden av føttene hans...)





Skal det være, 
så skal det være.
En del smuler under dette bordet nemlig!!
Og om jeg liker krakker?!?
Ja, kan nesten si jeg samler..

Den lille søte krakken i mint er fra 
gårsdagens Ikeatur. 
"Marius" heter den 
og kommer i mint, rosa og hvit.
Den nette sum av 39 kr.
IKEA!!



Krakken i midten 
matcher skapet i bakgrunnen.
Begge er hentet fra

På hver sin side står
tolixene mine.
Love it!

Den gule stolen på hjørnet
er fra "antikklåven"


Håper du har en fin St.Hans 
- feiring eller ikke feiring..

(mannen fortjener absolutt den tuborgen, han kom just inn etter å ha trilla ut et lastebillass med jord rundt om i hagen..)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..