mandag 28. januar 2013

Da er vi i gang...





Endelig!
Det gamle gjesterommet/kontoret blir jenterom.
Har vært planen i to år nå, 
men ting tar jo tid.
Et av problemene var hvor
vi skulle plassere gjestene og kontoret.
Gjestene får vi redusere litt på
rett og slett.
Eller plassere de andre steder..
Kontoret har nå blitt spredd utover
huset.
Litt her og litt der.
Ingen perfekt løsning, 
men hva skal man gjøre..
Mulig det kommer en liten 
kontorkrok i gangen etterhvert.
Planen er der hvertfall!




Dette rommet er Mannens gamle
barnerom, 
og som du ser var det gult en gang i tiden.
Etter vi overtok, var dette faktisk det 
første rommet vi pussa opp.
Brunt blei det den gang,
men plutselig var ikke det fint lengre, 
syns jeg...
Nå skal det bli lyst og fint!
Heldig for meg,
er Mannen så flink og handy!




Et lite før-bilde av kroken bak døra.
Her stod et klassisk
70- talls innebygd skap.
Plutselig fikk vi litt mere plass også!

Flere bilder etterhvert..

Ønsker deg en fin mandagskveld
og ny uke!


3 kommentarer:

  1. Så spennende ! Gleder meg til å se resultatet. Her har kontoret flyttet ut i gangen ;D
    Ønsker deg en fin uke :)

    SvarSlett
  2. Heisann,
    dere er jammen gode til å få gjort ting, synes jeg.
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Så gøy, ser frem til flere bilder av resultatet :) alltid kjekt og pusse opp litt :)
    Klem Kristin

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..