tirsdag 6. november 2012

Fin til jul..



Da var årets firmatur over,
og vi er tilbake i gamlelandet etter 
4 flotte dager i Vilnius.
En fantastisk tur til 
et spennende og billig (!) land,
sammen med fine folk.
Siden jeg er sykehusansatt 
er det selvfølgelig ikke min
jobb som arrangerer slike ting..
Det var nok murere på tur 
denne gangen ja..
Takk for en herlig tur dere!!

Speilrefleksen blei hjemme,
derfor lite bilder fra turen.

Men litt bilder fra shoppingen
skal du få.
Det var nok Lillesøster som
fikk mest denne gangen..
..Også..




Zara har etterhvert blitt en 
av mine favoritt butikker.
Hvertfall barneavdeligen 
blir flittig besøkt når
vi er på tur..








Nydelige farger og 
god kvalitet.
Nå skal Lillesøster bli fin til jul ja..




Da var EN av juleforberedelsene i boks..
Bare 100 igjen..


Riktig god dag og uke til deg!
Takk for at du kikker innom bloggen..


2 kommentarer:

  1. Så gode, solide og fine klær! Tenker jeg hun blir fin, ja:-)

    Så godt å høre at turen har vært fin, deilig med ferie:-)

    God klem!

    SvarSlett
  2. Så fint tøy!!
    Klem fra Janne bk

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..