onsdag 8. august 2012

Bursdagsbarn



Ja, så var det min tur til å fylle år.
Det har vært mye feiringer i det siste,
men denne gangen er det min dag altså..

Taco til middag
og selskap i kveld.
Fine presanger og strålende sol.



Her er litt av det jeg har fått!
Heldige meg!



Også min 13. mumikopp..
Og enda har jeg ikke to like!!

En stor hilsen til min 
kjære Mamma - 
som også fyller år i dag! 
Og det rundt tall til og med..
Takk for at du ville dele dagen din med meg!!

Fin dag til alle dere andre også!!


3 kommentarer:

  1. gratulerer gratulerer gratulerer
    takk for koslig prat på stranda.
    klar for tur på Ikea snart...
    kos deg videre
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen!
    Håper den har vært fin:)
    Klem

    SvarSlett
  3. tusen takk, kjære Turid.... for hilsen. Og for koselig og flott feiring av meg sist lørdag.
    Og for hilsen i VTB............, den er det nok du som står for....tenker jeg.
    Hilsen mamma...som er glad for at du har bursdag samme dag som meg...

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..