onsdag 11. juli 2012

Rykker stadig frem..



.. i malingskøen.

Jeg har-
som mange andre-
mange ideer og planer om å
pusse opp og male gamle møbler.
Det ser så lett ut når alle andre gjør det,
men det er et ork å komme i gang syns jeg.




Det skal jo pusses og vaskes,
og sparkles og males.
Det er ikke gjort i en fei.
Og det vanskeligste av alt,
er jo å bestemme seg for farge..




I går kveld fikk jeg endelig begynt.
Salongbordet er første møbel ut.
Det var slitt og fargen passer dårlig til 
det nye gulvteppet fra Ikea.
Dette bordet får nok en lys farge,
bare ikke helt bestemt hvilken enda..




Denne melhylla har jeg nevnt tidligere..
Den skal på jenterommet
og får nok en nydelig rosafarge.
Heller ikke den bestemt eller
handla inn..




Skuffene var mer slitt en 
jeg husket,
men de har hvertfall fått en real vask.
Nye "glass" har de også fått.


Da gjenstår det bare å
flytte ut alt fra gjesterommet,
og pusse det opp til jenterom!

Det er visst litt som mangler før hylla kan
komme på plass..

Først av alt bør jeg
vel komme meg avsted å kjøpe maling..!


I morgen er det 1 årsdag her i hus..
Det blir stas det!

God onsdag til deg!

1 kommentar:

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..