tirsdag 31. juli 2012

Litt mere gult



Det var visst litt til gult her i huset.
(hva annet som er gult kan
du se her )




En gammel skuff fra Elfa 
har fått nytt liv.
Denne gangen i nettopp gult.
Den er spraymalt med
spray fra www.kem.no




Foreløpig skal den oppbevare
papirer og saker og ting
som ikke har noen plass.




Men mulighetene er mange.
Vi får se hva den ender opp som
til slutt..




Fargen er jo hvertfall kul!


Det blir ferie på oss i morgen.
Vi skal til Seljord å se om
vi kan finne Selma..

.. og litt til..

Takk for at du titter innom!

3 kommentarer:

  1. Bare kult! ;)
    Har du forresten sprayet den gule kule stolen også?

    SvarSlett
  2. Liker veldig!! Har også et lite "gult oppheng" for tiden, så fresh og fin farge:) Flink er du som maler og står på selv. Det er jeg IKKE god på...
    Godhelg klem sendes din veg:)

    SvarSlett
  3. SUPERT tips. ELSKER den gulfargen der, så jeg skal sporenstraks bestille meg en slik spray :)

    Tusen takk for hyggelig melding inne hos meg. Svarer deg her: De svarte Cathrineholm-skålene er i keramikk og kjøpt på retroliv.no. De er supersøte! Lampa er, som du skrev, fra Clas Ohlson.

    EN fin kveld til deg og!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..