lørdag 30. juni 2012

Trendy snack og en ny ting



En liten ting blei med hjem 
fra "Annas Rom" i går.
En skjærefjøl/serveringsbrett 
fra HK living.
Fin farge og fin form.
.. til en fin pris..



Den finnes også i større og mye større.

Skal du til Sørlandet i sommer,
må du sjekke ut "Annas Rom" 
i Søgne.

Nydelig butikk.



Kveldens snacks er frosne druer;
det hotteste av det hotte på snack fronten.. 
Hihi,
 hvertfall noe jeg ser mange her i Blogglandia 
har fått dilla på om dagen..



Det måtte jo derfor prøves,
og det var skikkelig godt.




Prøv, da vel...




Her er vi litt trøtte etter gårsdagens sommerfest
med Mannens jobb.
Koselig kveld med fine folk! 
Takk til Herr og Fru B for god mat og drikke..

Riktig god lørdagskveld til deg..


4 kommentarer:

  1. De skjærefjølene er utrolig fine, har den hvite mellomste selv, ønsker meg liten grå også:)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Takkk for koselige ord på bloggen min:)
    Flott fjøl, HK Living har så mye tøft! Og ja, frosne druer er poppis her i heimen også:)
    Ha en fin søndag!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  3. Og jeg som faktisk SKAL til Søgne i sommer!!! :) Tror definitivt jeg må innom der en tur. Takker for tips :)

    Fin blogg du har forresten. Følger deg gjerne videre!

    Klem
    Vigdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Oioi! Så gøy med ny følger! Takk for det.. Og du skal til Søgne sier du..?! Da må du innom Annas- ligger på Langenes. Gleder meg til å følge deg også! Klem Turid

      Slett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..