fredag 8. juni 2012

Fredag..



...igjen..
Og det liker vi som vanlig.
Denne helga får vi besøk
av Besta og Bestefar,
og både store og små
gleder seg!

Tenkte å gi deg et lite
kaketips.

Porsjonsostekake i plastbeger..




Perfekt til sommeravslutning i
barnehagen, 
eller andre sommerlige
utendørs anledninger.
Dette er fra fjorårets 
barnehageavslutning,
og disse slo virkelig an!
Det skal være sagt at 
Storebror gikk i familiebarnehage
i fjor... 
Kanskje litt mye jobb å
lage til en stor barnehage 
med mange barn og foreldre..


God fredagskveld 
og helg til deg!!



2 kommentarer:

  1. Så smart!!! Jeg lager ofte porsjonsgele, men denne var ny :)

    Koselig blogg du har!

    Riktig god helg til deg!

    Kari :)

    SvarSlett
  2. Hei Høpp!

    Takk for fine ord fra deg:)

    Joda vi er alle super fornøyde her nede i Danmark.Jeg savnet litt info før jeg dro derfor lagde jeg dette innlegget.Tok med litt positivt og litt negativt.Syns det er dyrt,men slik er det bare vi.Vi har det helt topp og drar gjerne tilbake hit igjen:)

    Nyt helgen!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..