søndag 27. mai 2012

Figgjo overdose..



Hold dere fast.
Her kommer et bilderas
av en utrolig samling
"Sissel"




Det er min kjære mamma
som står bak denne samlingen,
og hun begynte for maaange år siden.
Før det blei så populært...
...og dyrt..




Men nå tror jeg det nærmer
seg en slutt på samlingen.
Det finnes neppe så
mye mer der ute...
 ... det måtte være i rosa i såfall!
Det er meget sjeldent
og vanskelig å få tak i.




Gult derimot, 
det er ikke så sjeldent...



Nå som pasteller er 
skikkelig hot,
er jo mamman min 
ganske så trendy når det
gjelder servise..




Det er et delikat og koselig servise.
Skjønner godt det har blitt
så populært!
Hjemme hos mamma og pappa, 
brukes det daglig.
Holdbart er det
 tydeligvis også..




Har faktisk et par deler jeg også.
Som jeg har kjøpt selv..
Og da er det vel logisk
at jeg arver mammas 
samling også...!?
Eller hva mine to søstre?




Det er kanskje ikke så
veldig vanskelig å
forstå hvor jeg 
har fått min "samlepåfineting"mani fra...


Riktig god og varm 1.pinsedag til dere alle!!!


2 kommentarer:

  1. Haha, me får sjå, me får sjå syster;)

    SvarSlett
  2. Fint! Også så mye! Jeg har bare en blå skål og et blått fat jeg;)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..