lørdag 14. april 2012

Oioi..

.. så mange som har vært inne å sett på bloggen! Så gøy!! Eller kanskje det bare er mamma som har vært inne 100 ganger..? Uansett så ønsker jeg alle som er innom velkommen og håper dere kommer igjen!!

Som veldig mange andre, er jeg også glad i loppemarked og bruktbutikker! Og i dag var det endelig duket for loppemarked her i bygda. Med godt mot og nyveksla småpenger gikk meg og en venninne til "låven med det rare i" . Vi var ikke de eneste for å si det sånn, det krydde av mennesker der.. Som det forøvrig alltid gjør på disse loppemarkedene.. Ingen godbiter fant jeg heller, foruten en vaffel og en kaffe! (de var rykende ferske sådan, og gikk for en tier pr stk) jaja.. Ett par mnd til så åpner de låven igjen og jeg stiller med like godt mot! Gøy er det uansett!


På vei hjem derimot, hadde vi hellet med oss.. Vi kom over et skilt med "åpen antikklåve" og svingte innom. Har vært her noen ganger tidligere, og visste det fantes skatter der.. Dog litt dyrere enn på loppemarked, men pytt sann! Og hva fant jeg; en nydelig Cathrineholm kjele til en fin pris! Så heldig er det ikke ofte jeg er.. (hvertfall  ikke når det gjelder Cathrineholmkjeler...) Så da blei dagen ikke så værst likevel. 



Her ser dere dagens kupp




Jeg har etterhvert fått en fin liten samling av disse skattene, kanskje jeg kan vise dere en annen dag. Kanskje i morgen..? 


Ha en fin lørdagskveld alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Hei og velkommen til bloggeverden:)
    Takk for koselig kommentar, og for at du vil følge meg! Nå har vi lik panne også!! Et nydelig funn. Gratulerer!

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så var du heldig allikevel da!

    Var også på loppemarked i dag,
    var ein halvtime etter åpninga og da var det ikkje stort å finne syns eg.

    Velkommen til blogglandia forresten,

    God helg, Klem,

    SvarSlett
  3. Velkommen til blogglandia!
    For en flott skatt du har funnet da!

    Klem

    SvarSlett
  4. heisann,
    denne gryta var jeg med og fant for deg :)
    Tenk at jeg har rotet meg på nettet. lykke til med blogging. Takk for at du hjalp meg å finne den fine tallerkenhylla på loppemarkedet. mannen min ble også glad for at jeg fant medisinflaskene på låven. klem fra trillings uten facebook

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..