mandag 23. april 2012

Må bare skryte litt...


..av mannen min!!
 Etter at vi hadde vært i byen i går
 og spist middag på Lotus kinamat (skikkelig god mat), 
overrasket Mannen med å plutselig lage en huske!
Eller ronse, som de sier her på Sørlandet..





 Jeg rakk bare såvidt så vidt å få av meg skoa og gå opp trappa,
 før Storebror ropte at jeg måtte komme å se.. 
Pappa hadde fått et innfall om å lage en huske, 
og som tenkt, så gjort...


Veldig fint plassert på en furugrein på "fjellet" ved siden av huset. 


Storebror syns det var kjempegøy å endelig få en egen ronse!
 Han blei jo bare 4 år nylig, så det har jo ikke tatt tid i det hele tatt...




Men når han bestemmer seg for noe, Mannen, 
så trenger det altså ikke å ta så lang tid...
I bakgrunnen skimtes lekehytta som Mannen snekra sammen i sommer..
 Mer om den en annen gang! 

Sånn- da fikk jeg skryte litt av den fine Mannen min også...

God mandagskveld til alle som titter innom! 
Her lader vi opp til "Amazing Race" kl 20!!



2 kommentarer:

  1. Hei på deg!!
    Så gøy med ny ronse! Jeg bor på Sørlandet og ronse er ordet som brukes her:-)) Noen skriver runse, men egentlig er det vel et muntlig ord:-)
    Fin blogg du har:-)))
    Klem Fru Samuelsen:-)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Takk for hilsen og takk for at du vil følge meg.. Jeg må nok bare venne meg til ordet "ronse" ja, slik at ikke barna blir forvirra...;) Gleder meg til å sjekke ut din blogg også, ser veldig fin ut;)

    Hilsen Turid

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du vil legge igjen en hilsen..